548 Tita en een verjaardagscadeau voor de Mams

Het is weer eens zover. Binnen twee weken verjaart de Mams en ik weet weer eens niet wat geven. Sjaaltjes wil ze niet meer hebben, qua juwelen is ze heel kieskeurig, in muziek is ze niet geïnteresseerd, boeken leest ze nooit uit, handwerken kan ze beter dan ik en van de dingen die haar interesseren ken ik niks. Zucht!

Ik vrees dat het weer centjes worden waar zij iets mee kan kopen op vakantie.

Wel heb ik een soort van extra plannetje in gedachten. De laatste jaren zijn mijn ouders altijd op vakantie wanneer de Mams verjaart. En dit jaar ook. Omdat mijn zussen en ik er dan niet bij zijn, geven we altijd iets mee met de Paps die dat dan afgeeft op haar verjaardag. Vorig jaar hadden de Paps en ik een cadeautje (een gps) verpakt in lagen en daar leuke briefjes, ballonnen enzovoort tussengestoken. Voor dit jaar heb ik een soort van miniboekje bedacht. Met een verjaardagsraadsel, een leuk tekstje een feesthoedje, een papieren taart, ballonnen, vlaggetjes, een kroon,… Ik moet het nog in elkaar knutselen en ik hoop dat het lukt en mooi wordt. Leuk zal ze het in ieder geval vinden.

Maar nu dus nog eens nadenken over een echt cadeau.

5 thoughts on “548 Tita en een verjaardagscadeau voor de Mams

    • Zo creatief ben ik niet, hoor. En vooral ook heel ongeduldig. Dus het mag niet te veel tijd in beslag nemen en je moet ook niet verwachten dat het perfect gedaan is.

  1. Ondertussen heeft ze gelukkig laten weten wat er op haar lijstje staat: sportbroeken voor de zomer, een scheermachine en een stoefboekje met foto’s van haar kleinzoon.

Geef een reactie

