549 Tita en de I Love Summer!-tag

Deze tag vond ik bij ons Carrie!

Ik hou van de zomer. De zon. Op blote voeten rondlopen. Lichte, losse kleding. Temperaturen tussen 25 en 30 graden. ’s Avonds tot laat kunnen buiten zitten zonder trui. ’s Morgens gewekt worden door het geluid van de vogeltjes. In de winter snak ik er altijd enorm naar.

Wat vraagjes:
1) Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?

Ik hou van felle kleuren, zowel in de zomer als in de winter. Ik heb een paar leuke lakjes in knalgeel, verschillende tinten oranje, roze, groen en blauw. En soms gebruik ik meer dan één kleur. Ik ben er niet goed in maar in de zomer vind ik het vooral ook heel leuk om mijn teennagels in een vrolijk kleurtje te lakken.

2) Waar gaat jouw reis naar toe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?

Ik ga in augustus een weekje naar Berlijn. De andere 3 weken van mijn vakantie ga ik thuis genieten en wat activiteiten ondernemen.

3) Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?

Kleedjes, Birkenstocks aan mijn voeten en een zonnebril.

4) Wat is jouw ultieme zomerhit?

Ik heb niet bepaald een echte favoriet. Zolang ik er maar vrolijk van word en zin krijg om te dansen.

5) Welke sandaaltjes ga jij deze zomer verslijten?

Mijn Ecco’s, denk ik. Ze lijken op Teva’s en zien er dus vooral sportief en weinig elegant uit. Maar ze voelen aan als sloefkes: ik heb er nooit pijnlijke voeten in of bleinen. Voor langere afstanden (citytrips bijvoorbeeld en het werk) zijn ze ideaal. Dus hen zal ik het meest verslijten.

6) Wat is jouw favoriete zomergeur?

Vorig jaar kocht ik een zomerversie van White Musk in The Body Shop en die vond ik wel heel lekker ruiken. Maar ik raak geuren vaak beu en wissel graag af. Binnenkort moet ik nog eens een nieuw flesje gaan kopen, maar ik weet helemaal nog niet wat het zal worden

7) Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini of tankini?

Eerst en vooral: ik ga eigenlijk nooit zwemmen. Enkel in Spanje twee jaar geleden, maakte ik toch een uitzondering. In badpak, want ik heb echt het figuur niet voor een bikini en voel me daar dus ook helemaal niet goed in. Een tankini vind ik eigenlijk wel mooi, mooier en sexier dan een badpak in ieder geval. Maar twee jaar geleden was ik dus heel blij met mijn badpak en vooral met het feit dat het afslankte.

8) Welke lipsticks schreeuwen zomer?

Ik ben niet zo’n lipstickmens want ik voel me niet zo op mijn gemak met een felle kleur op mijn lippen. Bovendien zet ik liever mijn ogen in de kijker. Ik kies dus vaak voor neutrale kleuren. Maar ik heb er maar twee en zelfs die draag ik maar zelden. Eén daarvan kocht ik onlangs: de Nude & Rude van Catrice. Die voelt echt heel prettig aan en geeft me de indruk dat hij mijn lippen zelfs verzorgt: ze voelen in ieder geval veel vetter aan dan bij een gewone lipstick.

9) Wat is je favoriete zomerdrankje?

Smoothies! En verder drink ik graag diksap aangelengd met water en met een beetje citroensap erbij: lekker fris!

10) Wat zijn jouw ultieme zomer-musthaves?

Mijn zonnebril omdat ik eigenlijk ook barstende hoofdpijn krijg van te fel licht en dus ook van de zon. En mijn fiets om me van de ene leuke plek naar de andere te brengen.

8 thoughts on “549 Tita en de I Love Summer!-tag

  1. Heel leuk stokje!!! Ondanks het feit dat het extreem grauw weer is nu en kouddd op kantoor, voelde ik toch even de zomerwarmte doorkomen 🙂

Geef een reactie

