569 Tita vliegt erin

Ik wil echt genieten van deze vakantie. Dus tijd om dingen van mijn to-do-lijst te plannen.

Woensdag heb ik normaal gezien afspraak met vriendin S. We moeten nog verjaardagscadeautjes uitwisselen. Van in december. Oeps! Tja, wegens ziekte (de ene keer ik, dan weer zij, of haar zoontje of haar man (hartinfarct) is het er nog niet van gekomen.

Volgende week dinsdag mag ik met toffe blogmadammen en co op uitstap. Hopelijk hebben we goed weer.

Op 1 augustus trek ik naar Gent met mijn nicht. Ze woont er al een tijdje maar ik ben er nog altijd niet langs geweest. Bovendien ben ik nog nooit echt in Gent geweest. Ja, 10 jaar geleden ben ik er eens gaan shoppen. Meer dan de Veldstraat heb ik toen eigenlijk niet gezien.

3 augustus is LJ-dagje. Ik kijk er naar uit, want ons laatste uitstapje (aan zee) was supergezellig.

Daarna trek ik een weekje naar Berlijn. Het heeft lang geduurd voor ik er echt zin in kreeg. Maar nu begint het toch te kriebelen. De boeken over Berlijn liggen hier rond mij. En ik amuseer mij met het kleven van post-it-notes in verschillende kleuren om de wijken en de leuke bezienswaardigheden aan te duiden. Tips zijn trouwens nog altijd welkom. Ik moet trouwens eens een paar blogjes daar ook over raadplegen. Want er hebben al verschillende mensen blogposts geschreven over Berlijn.

De dag na mijn thuiskomst blijft de was liggen (of doet de Mams de was als ik chance heb) want ik heb afgesproken met vriendinnen P. en E. BBQ-time! Dat het weer dan ook maar mag meezitten. Want in de regen is dat toch stukken minder gezellig.

En dan zijn er nog een heel aantal dagen waarop ik nog niets gepland heb, maar ik ben vast van plan om daar ook iets mee te doen.

8 thoughts on “569 Tita vliegt erin

  1. Lekker drukke agenda. Maar doe ook zoals Carrie zegt, een lekker die niks dag . Het is het hele jaar Door al druk dus nu even in de chill modus in de vakantie tijd. Of misschien zijn carrie en ik gewoon oud… :’)

    Ik ben ook een Berlin blogje geschreven. Misschien kan je daar nog ideeën uit putten.

Geef een reactie

