572 Tita en het voorbije weekend

Het vorige weekend stond in het teken van rust. En nietsdoen. Of toch niet veel.

Ik poetste de overige planken van mijn kasten en ruimde de boel op. Al mijn kasten zijn nu gedaan. En dat in de 1e week van mijn verlof. Zalig gevoel!

Ik dook internet-gewijs op Berlijn-info. Blogjes en zo. En ik maakte lijstjes. Maar ik moet bekennen dat ik er mij nog niet voldoende op heb toegespitst. Er moeten nog véél post-it-notes in reisgidsen worden geplakt. En ik haalde nog wat extra reisgidsen in huis uit de bibliotheek.

Ik haalde er ook nog wat extra boeken, want de leeshonger heeft mij plots weer helemaal in zijn greep. Ik zit in mijn 4e boek van deze vakantie! Gelukkig ben ik braaf en lees ik er ook uit mijn persoonlijke “ongelezen” boekenverzameling.

Uit de bibliotheek kwamen ook een paar cd’s met geweldig goede muziek mee. Ik moet zeker zorgen dat ik die nog op mijn mp3-speler laad voor ik naar Berlijn vertrek. Heerlijke muziek voor onderweg!

Pinterest betoverde mij trouwens ook weer. Veel gepind, veel leuke en mooie dingen gezien, veel inspiratie opgedaan. Een mens mag dromen, hè.

3 thoughts on “572 Tita en het voorbije weekend

Geef een reactie

