573 Tita en het vakantielijstjeoverzicht

Remember deze post?

Wel, na 1 week mag ik al een paar dingen van de lijst schrappen.

5) afspreken met vriendin K.
6) afspreken met vriendin S.
14) mijn kast uitmesten
19) voor de Lieve Bompa zijn boterhammetjes zorgen
22) een dagje Antwerpen
27) Kringwinkel (had ik eigenlijk al gedaan toen de Mams en de Paps op reis waren)
28) een dagje shoppen in Breda
29) een film huren (uit de bibliotheek: The Duchesse)

 

Staan al gepland of wordt aan gewerkt:

3) dagje Gent
4) afspreken met vriendin P. (en vriendin E.)
7) minstens 4 boeken lezen (ik ben bezig in het 4e)
8) afspreken met vriendin V.
9) Berlijn
13) een klok pimpen (ik zit halverwege)
15) veel piano spelen (helaas nog maar 1 keer gespeeld)

En dan komen er nog andere leuke dingen op mijn pad.

One thought on “573 Tita en het vakantielijstjeoverzicht

Geef een reactie

