574 Tita en een laat verjaardagsfeestje

Ik was jarig in december. En met de vriendin waarmee ik al het langste bevriend ben (sinds we 12 waren) hou ik altijd een verjaardagsdate met cadeautjes. Want we verjaren heel kort na elkaar.

Wegens omstandigheden (ik ziek, zij ziek, haar zoontje ziek, haar man een hartinfarct,…) was het er deze keer nog niet van gekomen. Maar haar cadeautje had ik al in december gekocht en lag hier dus nog te wachten. Ik wist zelf eigenlijk al niet meer helemaal wat er in zat. Dus dat was ook voor mij een verrassing.

Maandag kwam het er dan toch van om samen een terrasje te doen in het zonnetje. Ik heb overigens nog nooit een verjaardagsuitje gehad in de zon, decemberkind zijnde. Dus dat alleen al was heel fijn. Toen bleek ook nog dat ze haar zoontje had thuisgelaten bij de papa (meestal neemt ze hem mee op dates), zodat wij ongestoord konden bijbabbelen. Niet dat ik het erg vind als haar zoontje erbij is, maar het is toch wel anders.

Het werd een gezellige middag. Waarbij we weer op de hoogte werden gebracht van elkaars bezigheden en bekommernissen. Zij kreeg van mij badproductjes met lavendelgeur en kaarsjes. Ik werd verwend met een verwenbox voor onder de douche van Rituals (I love Rituals want die producten kosten niet overdreven veel en zien er lekker luxueus uit en ze ruiken heerlijk!).

Achteraf sprong ik nog even binnen bij de parfumerie om mezelf te trakteren op een parfum. Ik wou eens iets nieuws maar ging uiteindelijk met mijn all time favorite naar huis. DKNY, daar grijp ik altijd weer naar terug.

’s Avonds bracht ik nog gauw een bezoekje aan de bibliotheek voor een nieuwe lading dvd’s en trakteerde ik mezelf op een filmavondje (“Shadows in the sun”, mooie film).

Geef een reactie

