599 Tita en nog eens het suikerdieet

Tijdens de vakantie lap ik alle diëten aan mijn laars. Zeker in de zomer bij hoge temperaturen moet ik ijsjes kunnen eten. Dus het suikerdieet werd tijdelijk opgedoekt. Hoewel ik de 1e 2 weken nog een klein beetje mijn best deed.

Gelukkig is de weegschaal mij goed gezind en bleef mijn gewicht gelijk. Tot nadat ik terug was van Berlijn. Daarna ben ik op een BBQ beland met véél te véél eten voor 4 volwassenen en daarna kon ik dan weer niet van de chocolade en de nootjes blijven. Gevolg: 1 kg extra op 1 week tijd. En dat willen we niet. Bovendien heb ik ook meer last van puistjes (ah ja, chocola!). En als ik zo voort doe komen de suikerdips en de regelmatige hoofdpijn waarschijnlijk al gauw ook weer opzetten. En ik voelde me zo veel beter zonder al die suikers.

Dus morgen ga ik naar Degeebee en ik koop hun schap rijstwafels met provençaalse kruiden leeg! En dinsdag koop ik op het werk een nieuwe voorraad lekkere suikervrije sapjes. En dan doe ik weer een poging om zo suikervrij mogelijk te gaan. Ik kijk er zo hard naar uit!

3 thoughts on “599 Tita en nog eens het suikerdieet

Geef een reactie

