601 Tita en ex-koorlid

En… SEND!

Ik heb er lang over gedaan, maar nu is hij weg: de mail met mijn ontslag voor het koor.

Mijn beslissing stond al maanden vast. Van in februari zelfs, denk ik. Maar ik wist niet hoe ik het moest formuleren. Daar heb ik dus eventjes over moeten nadenken. En om de één of andere reden vond ik het een ambetante mail om te sturen. Maar nu heb ik het dus eindelijk gedaan. En er valt echt een pak van mij af.

Vanaf nu dus weer vrije zondagochtenden! Die overigens al gauw weer zullen zijn ingevuld.

3 thoughts on “601 Tita en ex-koorlid

  1. Groot gelijk, als het niet meer leuk is moet je ermee stoppen. Geniet van de vrije zondagochtend. En je kan natuurlijk nog altijd onder de douche zingen he 🙂

  2. Als je iets niet meer leuk vind moet je het idd niet meer doen, ’n zo’n koor vergt toch wel wat commitment en inspanning denk ik, en op den duur is dat niet leuk meer als je je er niet 100% voelt.

Geef een reactie

