609 Tita en de herfst

Deze week tijdens mijn lunchpauze zag ik plots dat het gras vol afgevallen bladeren lag. En plots besefte ik echt dat de herfst er aan komt. En ik had heel sterk het gevoel dat ik de tijd wou stil zetten zodat het nooit herfst en winter wordt.

Ik heb echt een fijne zomer gehad. Uiteraard was er het lekkere zonnige weer. Maar ik heb ook gewoon veel leuke dingen gedaan deze zomer en veel terrasjes gedaan met leuke mensen. Ik zou al die momenten in een doosje willen doen om ze er uit te halen op momenten waarop de zomer heel ver weg lijkt te zijn. Maar herinneringen zijn natuurlijk nooit zo sterkt als de momenten zelf. Ik heb een beetje het gevoel alsof ze tussen mijn vingers wegglippen.

Deze morgen was ik plots om 5u30 al wakker. Ondanks dat ik vrij laat gaan slapen was. En ik raakte niet meer in slaap, begon na te denken,… En toen viel mijn frank waarom ik ook zo opkijk tegen de herfst en winter. De Lieve Bomma is namelijk de ganse voorbije herfst en winter ziek en stervende geweest. En als ik aan die 2 seizoenen denk, denk ik eigenlijk bijna alleen aan momenten waarop we naast haar bed zaten en deprimerende gesprekken. De vorige herfst en winter waren echt niet fijn. En dan heb ik het nog niet eens over het weer gehad.

Dus een forward-knopke zou ik momenteel even de max vinden. Zodat het gauw weer lente en zomer is.

4 thoughts on “609 Tita en de herfst

  1. Hé, dan kan de komende herfst/winter toch enkel meevallen?
    Ik kijk er voor het eerst sinds jaren niet tegenop… of toch niet zo hard als anders. Ik ben er nog niet achter waaraan dat ligt. En ik weet ook niet zeker of dat gevoel zal aanhouden want mij kennende 😀

Geef een reactie

