615 Tita en het huis van de Lieve Bompa

Ik vertrek binnen 5 minuutjes naar de Lieve Bompa. Mijn laatste avondmaal daar. En ik ga heel bewust nog eens door de tuin wandelen. En door het huis slenteren.

Er zou een kast staan die ik heel mooi zou vinden. En stiekem zou ik die heel graag hebben. Allé, de Mams weet het wel. Maar ze kan mij niet verzekeren dat ik die kast mag hebben, want waar zou die hier in huis moeten staan. Tja, ik woon nog thuis natuurlijk. En voorlopig ziet het er niet echt naar uit dat daar gauw verandering in zal komen. Maar toch hoop ik een klein beetje dat er een wonder uit de lucht komt vallen en die kast toch ergens gestockeerd kan worden tot ik op een dag het nest verlaat. Maar ik zal eerst eens gaan kijken of ik ze echt zo mooi vindt als ik denk want ik ga eigenlijk voort op een foto die de Paps op vakantie heeft getrokken van een kast waarvan de Mams zei dat dat dezelfde was als bij de Lieve Bompa op zolder.

En dan moet ik nog wat tussen spulletjes snuisteren van de Lieve Bomma: vazen en zo. Ik ben eens benieuwd of ik nog ontdekkingen ga doen.

2 thoughts on “615 Tita en het huis van de Lieve Bompa

  1. Pingback: 634 Tita en de kast | titatastisch

Geef een reactie

