632 Tita en hé het is oké

Toen ik Denbijbel oftewel Deflair nog las vond ik het rubriekje “Hé het is oké” altijd geweldig leuk. Er stonden soms hilarische dingen in. Maar meestal herkende ik mezelf er ook ongelooflijk hard in en was ik dan content dat ik niet de enige was. Ik heb veel van die zinnetjes opgeslagen op mijn laptopje om er ooit nog eens mee te lachen of om er ooit eens iets mee te doen. Tijdens mijn usb-en-harde-schijf-projectje kwam ik ze weer tegen en moest ik weer eens gniffelen. Dus ik bedacht dat ik er gelijk een aantal met jullie kon delen en eens zien of jullie ze ook doen.

Hé het is oké…

– om sneller te gaan joggen als je een tegenligger passeert op je looproute

– om “wablief” te zeggen, ook al heb je het de eerste keer verstaan

– om te zeggen “dat het niet erg is”, maar het wel degelijk erg te vinden

– om chocopasta te eten recht uit de pot. Met je vingers. Als ontbijt. (Ik ben nog braaf: ik gebruik een lepel.)

– om je USB-stick niet “safely te removen”

4 thoughts on “632 Tita en hé het is oké

  1. Een paar zijn idd toepasselijk 🙂 Mijn USB-stick remove ik meestal wel safely, ben te paranoïa, schrik dat het anders kapotgaat! En choco recht uit de pot dat kunnen mijn tanden niet aan.

Geef een reactie

