648 Tita en de opruimweek

Ondanks dat ik vorige week last had van mijn rug (wij hebben een nieuwe kaassnijmachine op het werk en die vraagt een andere aanpak die lichamelijk wat wennen is), heb ik toch goed geklust.

Eindelijk raakte er het één en ander opgeruimd. Mijn zomerhandtas werd uitgemest en eindelijk opgeborgen, mijn to do-lijst groeide omdat ik nog eens grondig noteerde wat er moest gebeuren maar gelukkig kromp die ook, mijn kleerkast werd helemaal opgerommeld en praktischer ingedeeld, ik las een volledig tijdschrift uit van de grote stapel, ik verwijderde pins uit mijn pinterestborden van dingen die ik niet meer zo mooi of leuk vind, ik zette eindelijk mijn fietszadel weer eens vast, ik maakte een lijstje met voor wie ik allemaal een kerstkaartje moet maken (want ik ga ze toch maar zelf knutselen), ik kocht mijn Secret Santa-cadeautje (de persoon in kwestie gaat veel contenter zijn met een gekocht cadeautje dan met iets dat ik zelf heb geknutseld, geloof mij),…

En tussendoor genoot ik van een goed boek, ging ik op café, snuisterde ik rond op pinterest, luisterde ik naar goede muziek,… Kortom: ik had nog meer dan voldoende tijd voor mezelf over.

Omdat het me zo’n deugd doet om het eindresultaat te zien (nog lang geen perfecte orde, maar het weten dat er al wat gebeurd is doet veel), heb ik nog zin om verder te doen. Deze week ben ik een paar avonden thuis normaal gezien, dus wie weet slaag ik er in om het nog een weekje vol te houden.

4 thoughts on “648 Tita en de opruimweek

  1. Ik zou zeggen, verlies niet te veel tijd in het opmaken van lijstjes,! Ik zie daar dan geen doen aan, ik begin gewoon en zie wat ik kan realiseren. Alleen van boodschappen en zo maak ik lijstjes, . Nee, ik ben echt geen lijstjesmens, moest je nog twijfelen! Succes!

  2. Jeeeej voor zelfgeknutselde kerstkaartjes! Ik wou dat ik zo creatief was, ik zal het maar bij zelfgeknutselde kerstkaarttekstjes houden zoals altijd.
    Handtassen uitmesten, ik zou dat ook eens moeten doen, ge wilt niet weten wat voor rommel ik daar soms in tegenkom als ik er eentje na een half jaar terug in gebruik neem. Sloddervos.

Geef een reactie

