654 Tita en Secret Santa

Mijn eigen Secret Santa ging een beetje laat op de post wegens het overlijden van de Lieve Bompa. Ik hoop dat mijn slachtoffer het niet erg vindt. Zodra ze gereageerd heeft, zet ik hier een linkje zodat jullie eens kunnen gaan kijken want door heel de situatie heb ik geen tijd gehad om er een foto van te maken. Het was wel niets creatiefs want de dame in kwestie is daar zelf veel beter in. En origineel was het, vrees ik, ook niet echt. Maar ik hoop dat ze het toch leuk gaat vinden.

Mijn Secret Santa was Sarah. Van haar kreeg ik deze zelfmaakset om een beanie te haken. In een vrolijk geel kleurtje. Vermits ik al heel lang terug wil beginnen haken, vind ik dat een geweldig leuk cadeau. Ik ga dus gauw eens tijd moeten maken om dat ook effectief te doen. Het zou immers zonde zijn als die beanie pas af zou zijn na de winter. Dus Sarah, echt een dikke merci voor het leuke cadeau. En ik post een foto hier op mijn blog zodra hij af is.

6 thoughts on “654 Tita en Secret Santa

  1. Ik doe niet mee aan Secret Santa. Niet dat ik het niet leuk vind, of zo, maar ik ben ook een vergeetstaart en wil niet het risico lopen dat het cadeautje niet op tijd komt, of dat ze het cadeautje toch niet zo leuk vinden, als ik zelf! Veel haakplezier!

  2. Ik kreeg vanavond je super fijne pakje (zat in de brievenbus van de buurvrouw). Zo verdrietig van je lieve Bompa, veel moed. Morgen maak ik foto’s van de perfect uitgekozen spulletjes.
    ps: ik heb ooit iemand gekend uit je straat…Meneer Tahon.

Geef een reactie

