681 Tita en de happy challenge (vraag 3)

Maak een visionboard om jezelf te motiveren je dromen waar te maken.

Ik ben niet zo van het knutseltype. Bovendien heb ik amper tijdschriften in huis om een collage mee te maken. Dus ik pak deze opdracht aan op mijn manier.

Eigenlijk ben ik constant bezig met mijn dromen: met mijn droominterieur, met quotes die me inspireren, met leuke spulletjes,… En dat allemaal eigenlijk gewoon op Pinterest. Zowat mijn grootste verslaving. En verder vind ik het heel leuk om af en toe eens een quote uit Flow (mijn favoriete tijdschrift) tegen de muur te hangen of als achtergrond te gebruiken op mijn computer of tablet.

Ik wil ook al heel lang eens een pot vullen met allerlei quotes en er dan elke week eentje uithalen en die bewaren in mijn portemonnee of op mijn nachtkastje zodat ik hem regelmatig een keertje kan lezen om me er aan te herinneren dat ik zo in het leven wil staan. Misschien moet ik dat eens echt doen?

2 thoughts on “681 Tita en de happy challenge (vraag 3)

  1. Het is niet belangrijk om je droom neer te pennen, of in je kamer uit te hangen, het mag uiteraard. Maar steek hem in je hoofd en denk eraan als je het moeilijk hebt om even door te gaan.Mijn droom ( om ooit naar Mauritius te gaan) heeft me altijd recht gehouden. Es als de tijd rijp was, is de droom uitgekomen. Wie geen dromen heeft raakt niet vooruit! Veel succes

Geef een reactie

