682 Tita en vraag 2 van het postkaartproject

Februari. Die maand van de commerciële 14e. Ze slagen je al een paar weken rond je oren met hartjes, cadeautjes,… Alsof je er nog niet genoeg hebt gehad met Kerst of Nieuwjaar. En moet je je lief niet gewoon elke dag graag zien?

Ik heb er gelukkig niet zo’n last van, zo single zijnde. Hoewel ik er soms misschien toch wel eens last van zou willen hebben als ik heel eerlijk ben. Maar ik doe toch liever klef en lief op andere momenten.

Carrie zei mij enkele maanden geleden: “Gij zijt echt niet romantisch.” Ik zweer u dat ik dat wel ben. Met de juiste man in de juiste context. Alleen is er van die man en die context dus nog geen sprake.

En vermits ik dus heel alleen en zielig (ge gelooft het bijna, hè) Valentijn MOET vieren (ah ja, de commercie verplicht je wel) ben ik wel eens benieuwd hoe jullie mij zouden verrassen. Wie de origineelste/liefste/grappigste verrassing bedenkt, wint deze maand een postkaartje.

Tijd krijgen jullie t.e.m. 14 februari (wat hadden jullie gedacht?) om 0.00 u.

3 thoughts on “682 Tita en vraag 2 van het postkaartproject

  1. Wel ik zou je meenemen naar een heel fijn restaurantje waar we lekker eten en dan naar het ballet van Vlaanderen gaan kijken, want momenteel is het Romeo & Julia,….en je zou vanaf ’s morgens overal briefjes vinden met opdrachtjes en wordt de locatie uiteindelijk onthult 🙂 :-),…..romantiek is Carrie haar 2de naam 🙂

  2. Ik ben ervan overtuigd, als single zijnde, dat ge Valentijn verplicht zijt te vieren. Niet omdat de commerce het wat dwingend door onze strot duwt, maar omdat wij het ook waard zijn om gevierd te worden. Wij zien immers onszelf & onze vrijheid graag! 😉 Dus: op café, pint/wijn/cava pakken, veel plezier maken, veel flirten & vooral niet achterom kijken naar al die koppeltjes want onzen toer komt ook nog wel! 😉

Geef een reactie

