695 Tita en de happy challenge (vraag 6)

Noteer een week lang elke dag 5 tot 10 dingen waar je die dag dankbaar voor bent.

Ik hou het op 1 postje met daarin dingen om dankbaar voor te zijn in het algemeen. Anders gaat die happy challenge iets te veel mijn blog overheersen.

Waar ik dankbaar voor ben:

– mijn metekindje: De vraag om meter te worden vond ik het mooiste compliment ever!
– vriend(inn)en en familie
– boeken: De perfecte afleiding in dagen waarop dingen tegen steken.
– Pinterest: Omwille van de inspiratie en de ontspanning.
– me-time die ik mezelf cadeau doe
– de zon die de laatste dagen weer wat vaker schijnt
– blije mensen
– …

Geef een reactie

