702 Tita en The Day of Happiness

Van deze link werd ik gisteren toch echt wel instant gelukkig.

O, en ook van het feit dat ik jongleerde met 2 broden maar ze niet kon vangen. De ene belandde dan ook in de vuilbak en ik ben zo vrij geweest om het er weer uit te halen, te snijden en aan de klant te geven. Terwijl die er gewoon op stond te kijken. Tja, wat moest ik anders?

En nog redenen om gelukkig te zijn:

– kunnen fietsen zonder jas omdat het zo’n heerlijk weer was
– eindelijk mijn route richting de pianoles met 5 minuten kunnen inkorten omdat het eindelijk nog licht is op dat uur en ik daardoor de kortere route door het bos kan nemen
– fijne muziek op mijn mp3-speler zetten
– goede cd’s en boeken in de bibliotheek vinden
– een kleedje dragen
– paaseitjes smullen
– lekker avondeten: beuling met appelmoes en gebakken patatjes
– een goodhairday
– …

2 thoughts on “702 Tita en The Day of Happiness

  1. Oei, als ik die klant was geweest ik had dat brood toch geweigerd hoor!
    Mmmmm beuling met appelmoes….. moet ik ook nog eens op het menu zetten!

  2. Wij zijn toch gelukzakken hé,…….ik had gisteren alle reden om gelukkig te zijn, lunch in het park met de diamond girls en ’s avonds date met mijn BFF,…….en Big die op me lag te wachten, hoe romantisch is dat hé 🙂

Geef een reactie

