729 Tita en haar pinterestborden

Dat ik Pinterest een leuk tijdsverdrijf vind, heb ik hier al vaker laten vallen. Ik krijg er kriebels van. Kriebels om op te ruimen en dingen te organiseren, kriebels om te knutselen, zelfs kriebels om te koken,…

Maar ik ben ook een beetje lui en slaag soms dingen op in de verkeerde borden omdat ik het rap rap even wil opslaan en het later wel zal sorteren. Maar dat sorteren komt er uiteraard nooit van. Het gevolg is dat ik ondertussen meer dan 150 borden heb met zo veel pins dat ik ze gewoon niet terug vind. Iets zoeken in een bord met meer dan 1000 pins is zoeken naar een speld in een hooiberg. Bovendien is mijn smaak ook wel wat veranderd. En ik vind ook dat mijn pinterestborden een soort van moodboard moeten zijn en dus overzichtelijk. Hoog tijd dus om er eens met de grove borstel door te gaan.

Ik plan dat al lang en ik ben er eigenlijk ook al wel een tijdje mee bezig. Maar er kruipt dus heel veel werk in en ik word constant afgeleid door alle nieuwe dingen die ik tegenkom.

Heeft hier iemand dat al eens gedaan? En hebben jullie er tips voor?

8 thoughts on “729 Tita en haar pinterestborden

    • Maar ik was ook goed begonnen met die te sorteren, hoor Carrie. ’t Is alleen een klein beetje uit de hand gelopen. En feit is dat er dingen bij zijn die ik ondertussen niet meer interessant vind.

  1. Ik ben ook een grote pinterest-fan! Veel borden, ontzettend veel pins. Ik probeer ze altijd op de juiste plaats op te slaan, ik heb wel ook een “rommelbord” waar alles door elkaar staat, maar dat heb ik verborgen voor anderen. Alles op het gemakje sorteren als ik er zin in heb. 😉

  2. Ik ben ook een grote pinterest-fan! Veel borden, ontzettend veel pins. Ik probeer ze altijd op de juiste plaats op te slaan, al heb ik ook wel een “rommelbord”. Dit heb ik verborgen voor anderen, zodat ik rustig kan sorteren als ik daar eens zin in heb. 😉

  3. Waaat, 150 borden?! Hallelujah! Maar ik heb inderdaad ook een bord ‘vanalles’ met een slotje op. Alles waar ik niet meteen van weet waar ik het wil steken, dat belandt daar. En ik heb in december toevallig heel mijn pinterest gesorteerd, maar dat is wel duidelijk een stuk bescheidener dan die van jou ;-).
    Ik heb eerst een beetje nagedacht over hoe ik het wilde organiseren, daar dan allemaal nieuwe borden voor gemaakt en dan één voor één alles bekeken en ofwel in zo’n nieuw bord opgeslagen of anders meteen gedeletet. Het duurt efkes, maar uiteindelijk is het dan wel weer de moeite waard, vind ik …

Geef een reactie

