732 Tita en een challenge

Ik heb al 100.000 keer hier gezaagd over mijn gebrek aan orde en structuur en over de onrust in mijn hoofd daardoor. Ik besef dat dat allemaal onderdeel is van wie ik ben en dat ik nooit helemaal zal veranderen. Maar toch wil ik er iets aan doen. Omdat ik er van overtuigd ben dat ik dan een gelukkiger en vrolijker mens zal zijn.

Verandering vraagt tijd. Je maakt niet in 1 keer een ommekeer. Daarom geef ik mezelf 1 jaar oftewel 52 weken de tijd om aan mijn slordigheid en chaotische warhoofd te werken.

Maar daarbij heb ik jullie hulp nodig. En daarom startte ik een nieuw blog, het kleine zusje van Titatastisch: http://titasorganisingchallenge.wordpress.com.

Geen paniek! Ik blog gewoon voort hier. Maar hoe ik stap voor stap aan mezelf werk op organising-gebied kan je volgen op mijn zusje-blog.

3 thoughts on “732 Tita en een challenge

Geef een reactie

