740 Tita en maandag weegdag

Gisterenavond haalde ik eindelijk mijn 1e doel: 83 kg. Hoewel het nipt was. En de schuld daarvan krijgt het etentje van gisterenavond. We hadden bezoek en de Mams had 3 gangen gekookt. En het was zo lekker dat ik niet kon stoppen met eten. Helaas.

Ondertussen heb ik mijn voorraad rijstwafels aangevuld en hoop ik tegen maandagavond 2 juni 82 kg te halen. Maar daar ga ik serieus mijn best voor mogen doen, vrees ik. We hebben namelijk komende zondag een familiefeestje. En onze familiefeestjes zijn nogal decadent: te veel eten en veel te veel dessertjes. En een paar dagen later heb ik een vergadering en daar komen ook altijd veel koekjes op tafel. En dan heb ik ook nog eens met een vriendin afgesproken om iets te gaan drinken (en onze verjaardag een beetje verlaat te vieren).

Euh… ja, ik ga mijn best doen. Maar gemakkelijk gaat het precies niet worden.

7 thoughts on “740 Tita en maandag weegdag

  1. Lieve schat, een kg per keer hé…….de kilo’s gaan er niet afvliegen hoor, ben nu 7 weken bezig morgen en een resultaat van 4.5kg bereikt,……traag maar zeker hé,……als ik dat kan, kan jij dat ook,……

  2. wauw, ik heb hier toch wel bewondering voor hoor… Toen je je voornemen postte, wou ik meteen mee beginnen, maar ondertussen ben ik nog een halve kilo bijgekomen… 😦

  3. Ik wou eigenlijk exact hetzelfde zeggen als Justm3.
    Dus ik hou het dan maar bij: ge zijt goed bezig! En ge moet nog kunnen/durven genieten tussendoor ook hé!

Geef een reactie

