741 Tita en as we speak

Volgens mij is het al eventjes geleden dat ik deze heb gepost.

Lezen: Tijdens mijn vakantie een paar weken geleden ben ik weer in een leesmood. Hoewel ik net een boek heb weggelegd, omdat ik er niet doorraakte. Maar ik verslond “Geheime kamers” van Jeroen Brouwers en momenteel doe ik me tegoed aan “Die laatste zomer” van Tatiana De Rosnay.

Blij met: een paar boeken die ik heb gekocht – een leuk familiemiddagje waar mijn metekind een kwartier zonder traantjes op mijn schoot zat – een paar nachten goed geslapen – mijn voornemen om weer te joggen en dat ik het al 2 keer heb waargemaakt

Eten: Het is lang geleden dat hier nog pasta op de menu stond. En ik snak er naar. Wel leer ik meer en meer asperges appreciëren. En ik ben de laatste tijd eigenlijk redelijk gek op rijstwafels. En chocolade.

Bezig met: Het uitdokteren van mijn studie, met het zoeken van een appartementje en met mijn opruimchallenge.

Mezelf verbazen over: mijn eigen stommiteiten. Zo waste ik zondag mijn handen met tandpasta. Woensdagochtend viel ik van de trap (geen schade gelukkig, zowel niet aan mij als aan de trap). En donderdagochtend werd ik wakker met chocolade op mijn borst en buik (het gevolg van een laat hongerke de avond voordien).

Luisteren naar: Ik heb wat leuke liedjes ontdekt tijdens The Voice. En verder ben ik veel naar blues/jazz aan het luisteren tegenwoordig.

Plannen: Een familiefeestje waarop ook mijn metekind aanwezig zal zijn.

Genieten van: De 3 weken oude poesjes van de buren. Schattig!

4 thoughts on “741 Tita en as we speak

  1. Lezen: ik ben benieuwd wat je vind van het boek ‘Die laatste zomer’, ik had er meer van verwacht
    Eten: mmm pasta! De rijstwafels, goed voor de lijn 🙂
    Verbazen: oei, ik dacht dat ik stoten kon uitsteken… maar ik ben niet alleen!
    Genieten: oooh zo lief, 3 weken oude poesjes 🙂

Geef een reactie

