742 Tita en Twitter

Vroeger interesseerde Twitter me geen zier. Tot ik merkte dat vriend(inn)en elkaar op die manier spraken en ik zo veel gesprekken misliep.

Sindsdien heb ik dus een account, volg ik een beperkt aantal mensen en laat ik af en toe iets op de wereld los. Ik tweet vooral in de week, wanneer ik op mijn werk ben. Dan loop ik vaak twitter te checken. Uit pure verveling, eerlijk gezegd.

Maar in het weekend verdwijnt Twitter vaak volledig uit beeld. Ik moet op maandagavond vaak echt even bijlezen om mee te zijn. En meestal merk ik dat ik dan toch niet zo veel gemist heb.

Soms overweeg ik om die Twitter-account weer de deur uit te zwieren. Maar ik twijfel nog.

 

PS: Eventjes iets helemaal anders. Op mijn organizing-blog geef ik iets weg vandaag.

7 thoughts on “742 Tita en Twitter

  1. Ik kan ook niet vaak volgen bij Twitter, maar ik vind het wel leuk, maar best dat ik alleen een kleine selecte groep volg en door een nog kleinere groep gevolgd word! Ik kben de url niet van je organizing blog. Enne bye the way, bedankt voor uw mooie kaartje, er komt een kaartje uw richting uit en de blog komt er ook aan! Toedeloe!

  2. Ja er wordt wat afgebabbeld op Twitter bij momenten, ik volg het ook niet altijd, merk dat ik minder tijd heb voor Twitter dan vroeger.

  3. Of je het houdt of niet moet jij uiteindelijk beslissen natuurlijk. Maar ik wil je wel zeggen dat ik dankbaar bent dat ik bij die ‘beperkt aantal mensen’ hoor, want zonder Twitter had ik je waarschijnlijk niet leren kennen zoals ik je tot op heden ken en dat zou ik wel jammer vinden.

  4. Ik heb een tijdje heftig getwitterd, maar dat is sindskort helemaal uit beeld. Ik heb er allemaal geen tijd meer voor. Er werd ook teveel geluld op mijn Tl waardoor ik het helemaal niet kon bijhouden.

Geef een reactie

