748 Tita en een liedje

Het werd nog eens tijd dat ik iets moois met jullie deelde.

Ik ben geen tv-kijker, maar ik weet dat Hugh Laurie een ontzettend bekende acteur is. Volgens Wikipedia speelt hij Dr. House. Dat weten we dan ook weer al. En hij is grappig. Maar hij is ook een goede zanger en speelt piano.

Overlaatst zat ik naar The Voice te kijken en toen zong Dunja een geweldige versie (de enige vrouwelijke versie die ik mooi vind) van dit nummer. Maar de Hugh Laurie-versie mag er potverdorie ook wezen.

Geef een reactie

