749 Tita en een vergadering

Dinsdagavond had ik een vergadering. Eigenlijk meer een nabespreking. Over de opendeurdag van het muziekatelier. De bedoeling was dat er toch zo’n 15 man zou zijn. Maar een heel deel kon niet komen en een aantal anderen stuurden hun kat.

Uiteindelijk waren we (de voorzitter inclusief) met 6. En omdat de voorzitter ons wou bedanken voor de medewerking op de vergadering had ze wat hapjes voorzien: chips, kaasblokjes, stukjes salami, frikadellebolletjes en 2 taarten! 2 taarten zeg ik u! Voor 6 man! Ik vertrok weer wat ronder naar huis.

Alhoewel! Ik heb heel hard getrapt. Ik zat namelijk in 1 van die fameuze buien van dinsdag. Dus dat groot stuk chocomoussetaart had ik vast verdiend.

One thought on “749 Tita en een vergadering

Geef een reactie

