763 Tita en goede voornemens (stand van zaken juni)

Tijd voor een update van mijn goede voornemens. Juni was niet echt een topmaand.

 

Belofte 1: een nieuwe job en loopbaanbegeleiding volgen

Mijn plan dat momenteel in de koelkast zit voor een tijdje.

Belofte 2: een eigen stekje

Ik kijk rond, maar er is nog niets uit de bus gekomen.

Belofte 3: het suikerdieet

Ook op dit gebied staat de pauzeknop ingedrukt. Hoewel ik weet dat het me goed zou doen, maar ik krijg de knop in mijn hoofd niet omgedraaid.

Belofte 4: joggen

Dit gaat op en af. Soms loop ik 2 keer per week. 3 keer haal ik zelden. En soms loop ik zelfs helemaal niet. Maar naar mijn gevoel gaat het een beetje samen met het feit dat ik te weinig plan.

Belofte 5: plannen

Ik heb veel geluierd de laatste weken. En ik werd plots enorm verslaafd aan series op youtube. En dan kan de wereld ontploffen.

Belofte 6: autorijden

Weer gefaald. Maar ik heb mij voorgenomen dat ik dat boekje van de auto echt eens ga lezen terwijl mijn ouders op verlof zijn. Op 1 van mijn kaskesloze avonden.

 

Voornemen 1: 5 kg afvallen

Ik maak me er niet al te druk om momenteel omdat de ijsjes lonken. Maar ik probeer vanaf nu wel 2 dagen per week op mijn voeding te letten en hoop tegen 1 september aan de 82 kg te zitten.

Voornemen 2: minstens 52 boeken lezen

Ik las amper 3 boeken in juni. Maar met de kaskesloze avonden die ik nu inplan zou daar verbetering in moeten komen. En binnenkort heb ik 4 weken vakantie: tijd om lekker veel te lezen. Ik kijk er al ontzettend naar uit.

Voornemen 3: (onder voorbehoud) een vakantie naar Scandinavische landen

Zowel mijn vliegtickets als mijn verblijfplaatsen zijn geboekt en betaald. Enkel mijn treintickets moet ik nog regelen. Binnen een dikke 3 weken is het zo ver!

Voornemen 4: haken en andere creatieve dingen

Een dikke nul op mijn rapport. Het is er weer maar eens niet van gekomen. Maar het komt absoluut terecht op mijn vakantielijst die ik binnenkort zal posten.

Voornemen 5: minder computeren

Dit blijft nog steeds een voornemen. Daarom heb ik vanaf deze week ook de kaskesloze avonden ingelast.

Voornemen 6: alternatieve cadeautjes geven

Ik had eigenlijk niet echt cadeautjes te geven de voorbije maand. Behalve aan mijn pasgeboren nichtje, maar zij kreeg boekjes van haar boekentante.

 

Op naar een volgende maand met hopelijk meer succes. Ik ben eigenlijk blij dat ik maandelijks een update doe want ergens blijven zo die voornemens wel ergens in mijn hoofd rondsluimeren.

 

 

3 thoughts on “763 Tita en goede voornemens (stand van zaken juni)

  1. Alles in het leven draait om keuzes,…en kiezen is verliezen :-), momenteel spendeer ik veel minder tijd op het internet en mijn blog, omdat ik kies om meer te sporten en tijd met mijn lief door te brengen,…

  2. Ik ben echt terug volop in het snoepen gevlogen, zelfs op het werk durf ik al eens een zak snoep leegeten en SLECHT dat ik mij dan voel door die suiker, zo suf, en toch blijf ik ervan eten…
    En ge weet ik wil altijd wel eens samen met u autorijden he 🙂 En boekje lezen, ik blijf erbij dat dat overbodig is. Ge gaat achter het stuur zitten, ge draait de sleutel om, en ge test alle knopjes uit. En GAAN.
    Volhouden he 😉

Geef een reactie

