766 Tita en as we speak

Deze blijf ik leuk vinden en blijft hier dus af en toe weerkeren.

Lezen: De laatste weken weer net ietsje minder gelezen, maar daar komt verandering in. Allereerst las ik de “kaskesloze avonden” in. En ten tweede vertrekken mijn ouders morgen op vakantie en dan heb ik sowieso al meer de neiging om mij beneden in de zetel te nestelen met de kat en een goed boek. Bovendien heb ik ook bijna vakantie en dan wordt er ook zeker meer gelezen.

Blij met: het feit dat mijn metekindje al een paar tandjes heeft – de vakantie die er aan komt – een leuk etentje vorige week – uurtjes me-time – die stapel boeken die ligt te lonken om gelezen te worden – …

Eten: Ik heb de laatste tijd minder en minder zin in vlees. Ik vind het steeds vaker niet lekker. Ik denk dat dat hier de komende 2 weken dan ook quasi niet op de menu zal staan vermits ik alleen thuis ben.

Bezig met: de laatste voorbereidingen voor mijn vakantie – helaas te weinig met mijn opruimchallenge – op een laag pitje met het zoeken van een appartement (tot na mijn vakantie, dan schiet ik weer volop in gang)

Mezelf verbazen over: mijn eigen hilarische uitspraken. Zo stak ik vorige week “mijn hoek wel om de neus” en deed ik mijn voeten uit ipv mijn schoenen.

Luisteren naar: Otis Redding, Marvin Gaye, James Brown, Maceo Parker,…

Plannen: Op vakantie gaan naar Kopenhagen, Malmö en Stockholm!

Genieten van: de rust in huis vanaf morgen!

One thought on “766 Tita en as we speak

Geef een reactie

