768 Tita en genieten van de rust

Gisteren vertrokken de Mams en de Paps op reis. Tijd voor rust en vrijheid.

’s Ochtends op het gemakske opstaan, zonder gewekt te worden door voetstappen en gestommel. Tijdens het ontbijt geen vragen krijgen van de Mams over mijn dagplanning. En ook geen opmerkingen over dingen die ik nog moet doen. Of die ik niet mag vergeten.

De aandacht van de kat voor mij alleen hebben. Ook wel helaas de zorgen voor de kippen. Ik heb een hekel aan die beesten.

Zelf kiezen wat ik ga eten. Het helaas ook zelf moeten klaarmaken en zelf de boodschappen moeten doen.

Maar vooral dingen doen die ik al lang wil doen. Zonder pottekijkers. Zonder gemoei. Wanneer ik het wil. En ja, dan heb ik het zowel over nuttige dingen als over lekker liggen lezen, een goede serie kijken en nog zo veel meer.

3 thoughts on “768 Tita en genieten van de rust

Geef een reactie

