769 Tita en bloggen tijdens de vakantie

Binnenkort heb ik 4 weken vakantie. Tegen dan maak ik een vakantielijst met dingen die ik wil doen tijdens die 29 vrije dagen. En daar wordt dan uiteraard uitgebreid over geblogd.

Maar ik ga ook op reis. Jullie krijgen daar achteraf een heel blogverslag met foto’s van. Beloofd. Maar tijdens die reis kan ik waarschijnlijk niet online. Toch lijkt het me leuk om dan hier wat blogpostjes te laten verschijnen. Dus ik ben nu volop ideetjes aan het opdoen zodat ik wat postjes vooraf kan schrijven en kan inplannen. Zo kunnen jullie je niet vervelen terwijl ik in Scandinavië zit. 😉

En plots bedacht ik dat ik mijn inspiratie ook bij jullie kon zoeken. Misschien willen jullie wel dat ik eens over een bepaald onderwerp schrijf? Misschien willen jullie mijn mening over iets weten? Het mag iets serieus zijn, maar het mag ook lekker gek zijn. Zo lang het mij maar aanspreekt. Laat het me dus weten en ik bekijk of ik er iets mee doe.

6 thoughts on “769 Tita en bloggen tijdens de vakantie

  1. Je bent nu op een soort van mijlpaal van leeftijd (rond getal) gekomen, en het is misschien leuk om een soort van brief naar jezelf te schrijven voor over 5 jaar. (En stuur je me een kaartje? 😉 )

Geef een reactie

