778 Tita en haar vakantieactiviteitenlijst 2014

Vanaf vandaag start mijn jaarlijkse vakantie. Vorig jaar maakte ik voor het eerst een echte vakantieactiviteitenlijst. De aanleiding was het feit dat ik meestal maar wat aanmodder tijdens mijn vakantie. Ik leef graag zonder agenda en zonder planning. Maar het gevolg daarvan is dat ik daarna wel met een gevoel blijf zitten dat ik te weinig leuke dingen heb gedaan. Dus vorige zomer besloot ik het anders aan te pakken en ik stelde dus een lijst op met dingen die ik graag wou doen. Uiteraard wist ik op voorhand dat niet alles zou lukken. Dat was ook niet het doel. Het doel was vooral om achteraf het gevoel te hebben dat ik me echt geamuseerd heb.

Vorig jaar deed ik 15 van de 30 activiteiten. En ik was daar zo blij mee dat ik onmiddellijk besloot om ook dit jaar zo’n lijst op te stellen. Veel dingen van vorig jaar komen terug aan bod, maar er staan ook nieuwe dingen op. Vermits mijn vakantie 29 dagen duurt, koos ik ook 29 activiteiten. De ene al wat van langere duur, dan de andere.

Zie hier mijn lijstje:

1) dagje Planckendael
2) een date met mijn metekindje
3) afspreken met vriendin P.
4) afspreken met vriendin K.
5) afspreken met vriendin S.
6) afspreken met vriendin V.
7) afspreken met vriend J.
8) minstens 4 boeken lezen verspreid over de hele vakantie (dus 1 per week)
9) mijn reisje naar Kopenhagen, Malmö en Stockholm
10) met een boot varen (meevaren, niet zelf varen)
11) een fietstochtje maken naar de bocht van Bath in Nederland
12) een dagje naar een Nederlandse stad (Utrecht, Amsterdam en Maastricht staan het hoogst op mijn verlanglijstje)
13) mijn boeken sorteren, sommigen nog ingeven in mijn excelbestand en dat excelbestand in dropbox zetten zodat ik het overal kan bekijken (handig voor op een boekenverkoop)
14) iets knutselen
15) minstens 2 keer per week piano spelen (en liefst veel vaker)
16) mijn vingernagels minstens 4 keer een vrolijk kleurtje geven
17) mijn stapel Psychologies en Flows (tijdschriften) verkleinen (liefst van elk 2 uitlezen)
18) een dagje Antwerpen
19) een tekening maken of inkleuren
20) gaan winkelen in de Kringloopwinkel
21) een dvd lenen in de bibliotheek
22) elke dag een foto trekken
23) afspreken met vriendin E.
24) op bezoek gaan bij Silke en kleine Jules
25) mijn groene kast nieuwe decoratie geven (want die staat er al sinds begin januari hetzelfde bij)
26) gaan ontbijten met bubbels (ik heb zo’n Bongobon gekregen)
27) een daguitstapje naar een leuke Belgische stad (ik ben er nog niet uit de welke)
28) een dagje naar zee
29) een dagje niksen en lanterfanten

Ik probeer jullie zeker en vast op de hoogte te houden van mijn vorderingen.

 

 

6 thoughts on “778 Tita en haar vakantieactiviteitenlijst 2014

  1. 16 en 29 zijn volgens mij hetzelfde dus kan je alvast ééntje schrappen! 🙂
    Maar de tijd dat je op reis bent kan je geen puntjes afvinken dus zit je eigenlijk al in het nadeel?

  2. Pingback: 794 Tita en een vakantieactiviteiten-update | titatastisch

Geef een reactie

