780 Tita en bijna weg

Ik ging voor een goede voorbereiding gaan. Op tijd beginnen met alles klaar te leggen voor in mijn valies. En een goede dagplanning maken voor ter plaatse want ik wil veel te veel zien. En ik wil ook nog mijn boek uit hebben voor vertrek. Want ik wil niet het boek achterlaten om het 2 weken later verder te lezen. En ik wil het ook niet meenemen terwijl het al over de helft is want dan heb ik bijna de hele reis overbodige balast mee.

Ik heb me trouwens ook voorgenomen om deze keer niet te veel mee te nemen. Meestal heb ik graag een hele hoop crèmekes mee, die ik dan eigenlijk niet gebruik. Deze keer ga ik echt enkel voor de basics. Zodat ik zo weinig mogelijk gewicht bij heb. Want daar moet ik uiteindelijk mee sleuren vermits ik geen zakkendrager of knechtje bij heb. En bovendien hou ik zo wat plek over voor dingen die ik zou kopen. Want ja, ik heb geen solden gedaan. Dus dan mag ik toch iets kopen ginder, niet?

Maar op deze moment zit ik qua voorbereiding absoluut niet op schema. Er ligt nog niks klaar voor de valies. Ik heb nog een strijk klaar liggen van volgens mij minstens 2u. Ik moet ook nog een aantal dingen gaan kopen. Zoals deo en batterijen voor mijn fototoestel. En ik moet ook nog dingen zoeken. Zoals de reservegeheugenkaart van mijn fototoestel. Mijn kamer is gelukkig momenteel de enige plek in huis die niet is opgeruimd. Dat valt dus nog mee. Maar aan de voorbereiding van mijn uitstapjes heb ik ook nog veel werk. En ik moet ook nog het huis poetsen tegen dat mijn ouders terug zijn, breng vanmiddag een bezoekje aan Silke en Jules en morgen ga ik nog naar een huisje kijken. ’t Wordt nog spannend om alles rond te krijgen.

7 thoughts on “780 Tita en bijna weg

  1. Aw, Aw, ik hoop dat je rond komt, maar eerlijk, de adrenaline voor het reizen zelf zal je wel helpen om snel en effectief te werken! Goeie reis in elk geval, en al die voorbereidingen kan je doen op het vliegtuig, geen nood!

Geef een reactie

