783 Tita en haar handtas

Vorige week konden jullie hier een fotoblogpost lezen en toen vertelde ik dat ik mijn handtas nog eens had uitgemest. Toen kwam ik op het idee om nog eens te laten zien wat er in mijn handtas allemaal meereist.

Dit is de handtas. Wanneer ze niet te vol zit. 😉

2014-07-10 19.06.46

Het is een praktische handtas met 2 open vakken en daartussen nog een gesloten gedeelte. Verder heeft hij ook nog een zakje met rits aan de achterkant. Er kan lekker veel in. En ik stop hem vaak veel te vol. Maar ja, dat is een vrouwelijk trekje zeker?

Toen ik hem uitkapte om hem op te ruimen bleek dit er allemaal in te zitten.

 

 

2014-07-10 19.07.08

Euh ja, veel te veel dus. Met de klok mee:

Op 12 uur: het boodschappenlijstje voor de volgende dag. Eronder een restje kassarol van op het werk. De vuilbak zal niet in mijn buurt hebben gestaan, waardoor ik dat rolletje in mijn broekzak zal hebben gepropt in afwachting en dan belandt het in mijn handtas. 😉

Op 1 uur een stapel kassaticketjes van allerlei winkels en koekjesverpakkingen.

Daaronder mijn fototoestel, gevolgd door een flesje parfum van The Body Shop, een bodyspray van Rituals en een deo.

Daaronder 2 pakjes papieren zakdoekjes, een nagelknippertje en een mini-tube handcrème van Dr. Hauschka.

Links ernaast pakjes kauwgum en erboven een roller om de jeuk bij muggebeten te verzachten.

Links mijn zonnebril met daarboven mijn mini-portemonneetje met pijnstillers en daarbij nog een hele strip pijnstillers.

Weer links mijn portefeuille, die ik eigenlijk ook eens moet uitmesten.

Op 9 uur: 2 lippenbalsems (1 doorschijnend met muntgeur, 1 met een roze tintje), 1 lippenstift met een zachtroze tint en 1 lipgloss met nude-tint (die uit die blogpost laatst).

Daarboven ligt nog een zakspiegeltje. Altijd handig om mee te hebben. En 4 balpennen.

En daarboven ligt mijn boodschappentasje dat gewoonlijk in het hoesje zit, maar deze keer dus niet.

Eerlijkheidshalve moet ik ook nog bekennen dat mijn gsm er uiteraard gewoonlijk nog bij in zit en dat ik vaak ook nog mijn tablet en een boek meesleur.

 

 

Gelukkig zag het er na een opruimsessie iets beter uit. 😉

2014-07-10 19.14.55

10 thoughts on “783 Tita en haar handtas

  1. Je hebt me geïnspireerd om eveneens nog eens zo’n postje te doen.
    Er geraakt wel veel gerief in dat “kleine” tasje van jou. Om één of ander reden zijn wij vrouwen zo begaafd om al de ruimte in zo’n tas te benutten zodat anderen met verbazing toekijken wat er allemaal wel niet in geraakt. 🙂

  2. Leg me eens uit: waarom deo, parfum én bodyspray mee? Het is zo ongezond om veel van die producten te gaan gebruiken weet ik door mijn werk. 1 keer per dag is echt meer dan voldoende!

  3. Wel sinds ik een kleine handtas heb, beperkt mijn inhoud zich tot een geldbeugel, zakdoeken, lippenbalsem, handcreme :-), GSM, sleutels en badges ( werk), maar je wil niet weten wat ik vroeger allemaal meesleurde 🙂 🙂

  4. Zo dat is heel wat. Ik ben altijd van licht reizen, dus ik heb alleen geld, pas, lipgloss, sleutel en mijn telefoon bij mij.

    Vroeger nam ik altijd een grote tas mee maar dan nam ik bijna mijn hele huisraad mee :))

Geef een reactie

