793 Tita vraag 8 van het postkaartproject

Mijn kaartje voor Hi-ke is niet meer op de bus geraakt voor ik naar Kopenhagen vertrok. Sorry, Hi-ke. Ik maak het zo snel mogelijk in orde van zodra ik weer in België ben. De winnaar van de volgende postkaart is Justm3. Mail je me even je adres door via de link op mijn Tita-pagina?

Tijd voor een volgende vraag. De laatste tijd kijk ik op youtube wel eens naar een leuke serie. En ik ben al lang van plan om eens wat series op dvd uit te lenen in de bibliotheek. Maar ik ken daar zelf niet veel van. Ik kijk namelijk sowieso al weinig tv. En bovendien hebben wij thuis maar 2 tv-zenders: één en Canvas. Van VTM-series bijvoorbeeld ken ik niets.

Dus is mijn vraag welke series jullie me aanraden. Ik hou best van Vlaamse series. Maar ik ben niet zo’n fan van ziekenhuisreeksen. En verder… verras mij.

Meedoen kan t.e.m. 15 augustus om 0.00u.

5 thoughts on “793 Tita vraag 8 van het postkaartproject

  1. Ik wil wel wat tips geven. Het kaartje hoeft voor mij niet dus daar kan je iemand anders misschien gelukkig mee maken 🙂 ?
    – momenteel heb ik “quiz me quick” uit de bib geleend en dat is zeker een aanrader
    – als het detectives mogen zijn zou ik vooral Engelse en Scandinavische reeksen aanbevelen: Wallander, Silent Witness, the bridge, the Killing

  2. Wel een beetje een ‘medisch’ thema, maar zeker niet te vergelijken met de ziekenhuisseries is “call the midwife”, heel leuke serie vond ik dat. Is een britse serie over het Engeland van 60 jaar geleden ofzo :-). Ik zal va fb mijn adres sturen 🙂

Geef een reactie

