794 Tita en een vakantieactiviteiten-update

Hupla, ik ben terug in België. Helaas. Want het weer was er prachtig, de steden leuk, de natuur fenomenaal mooi, de winkeltjes vol hebbedingetjes,… Jullie krijgen een uitgebreid verslag van mij aan de hand van foto’s. Maar vermits ik die nog moet uitzoeken komt het 1e verslag pas morgen online. En tussen mijn verslagen door ga ik ook nog wat over andere dingen bloggen. Zo kan ik jullie vandaag al een update geven van mijn vakantieactiviteitenlijst. Want daar heb ik toch al wel een paar dingen van gedaan. En er vooral enorm van genoten.

REEDS GEDAAN:

8) Minstens 4 boeken lezen verspreid over de hele vakantie (dus 1 per week)

Euh ja. We zijn nog maar halverwege de vakantie en ik las 1 boek uit voor ik op reis vertrok en op reis las ik er 4 uit. Dus de teller staat momenteel al op 5. En er komen er ongetwijfeld nog bij.

9) mijn reisje naar Kopenhagen, Malmö en Stockholm

Check!

10) met een boot varen (meevaren, niet zelf varen)

Ik heb het op reis zelfs 3 keer gedaan want in alle 3 de steden heb ik een sightseeingtour gedaan per boot. En dan heb ik het nog niet over die ene keer dat ik de vaarbus nam in Kopenhagen. 😉

11) een fietstochtje maken naar de bocht van Bath in Nederland

Check! En we zijn uiteindelijk nog doorgefietst naar Bergen Op Zoom en weer naar huis.

24) op bezoek gaan bij Silke en kleine Jules

Ja, gelukt! En ’t was heel gezellig.

 

Al 5/29 dus.

 

DEELS AFGEWERKT:

17) mijn stapel Psychologies en Flows (tijdschriften) verkleinen (liefst van elk 2 uitlezen)

Ik ben bezig in mijn 2e Psychologie.

 

COMPLEET VERGETEN:

22) Elke dag een foto trekken

Dat ben ik de dagen voor ik op vakantie vertrok compleet vergeten. Gelukkig heb ik er op vakantie sowieso getrokken en herlas ik vandaag mijn vakantieactiviteitenlijst waardoor ik het nu weer kan hernemen.

 

STAAN REEDS OP DE PLANNING OF DE PLANNEN ZIJN IN DE MAAK:

2) een date met mijn metekindje

Waarschijnlijk maandag.

7) afspreken met vriend J

Normaal deze donderdag.

23) afspreken met vriendin E

Ergens volgende week.

26) gaan ontbijten met bubbels (ik heb zo’n Bongobon gekregen)

Ergens volgende week, met vriendin E van hierboven.

 

Ook aan de rest wordt ijverig gewerkt. I keep you posted. 😉

2 thoughts on “794 Tita en een vakantieactiviteiten-update

Plaats een reactie