808 Tita en haar favoriete productjes van augustus

Ik weet niet of dit een maandelijkse rubriek wordt, maar in augustus was ik plots gek van een paar leuke producten en daarom besloot ik ze met jullie te delen. 2 dingen staan op de foto hieronder. Van de 3e nam ik geen foto omdat iedereen het toch kent en het niet uitmaakt van welk merk je het koopt.

Maar eerst de producten op de foto.

2014-08-27 21.07.49

1) Spray & Go body moisturizer van het merk Vaseline (links op de foto)

Ik ben nogal van het luie type en mezelf helemaal insmeren met bodymilktoestanden vind ik meestal een vervelend klusje. Soms heb ik er dan plots weer wel zin in omdat ik van geurtjes hou, maar meestal vind ik het dus te veel moeite kosten. Toen kwam ik deze tegen en blijkt dat je die op je lichaam moet sprayen en dan uitsmeren. Veel gemakkelijker en geen gedoe met onhandige tubes of potjes. Je had hem ook nog in andere geuren maar in deze zit aloë vera. Hij ruikt erg lekker. Hij is overigens te vinden bij het Kruidvat. De kostprijs ben ik even kwijt maar die zat wel boven de € 6 meen ik mij te herinneren. Dus ja, goedkoop is hij niet echt. En eigenlijk veel afval jammer genoeg. Dus misschien dat ik hem daarom toch niet opnieuw koop. Maar nu geniet ik er wel even van.

2) Bodylotion van Kruidvat

Tja, ik stond met deze eigenlijk al in mijn hand toen ik de andere ontdekte. En ik kon niet kiezen dus nam ik ze maar allebei. 😉 Deze bodylotion kan je niet sprayen. Maar ik vind vooral het geurtje zo lekker: Pink Grapefruit & Lemon. De bus kostte iets van een €2 en nog iets. En als ik het tussendopje (of hoe zo’n spul ook mag heten) er uit krijg, kan ik de bus waarschijnlijk nog wel hergebruiken voor iets.

3) babyolie

Geen paniek, ik heb niets uitgespookt. En ik moet toegeven dat ik dat anders nooit in huis had: babyolie. Hoewel ik altijd al geneigd ben geweest om dat eens mee naar huis te nemen omdat dat zo lekker naar babytjes geurt. Maar ik kocht het uiteindelijk om een andere reden. Naar het schijnt is dat gemakkelijk om je bikinilijn mee te scheren omdat het je huid ook meteen verzorgt en zo. Dus ik wou dat wel eens proberen. En vermits je het voor je bikinilijn kan gebruiken, kan het dus ook voor je benen en je oksels. Ik heb het uitgetest en vind mijn benen gladder geschoren en dat is een fijn gevoel. Dus dit blijft absoluut in mijn kast staan en ik betwijfel of ik nog ooit een bus scheergel koop. Dit gaat namelijk volgens mij langer mee (je hebt er echt niet veel van nodig per keer) en het is kost niet veel: ik kocht een busje in het Kruidvat voor nog geen €2.

Voilà, misschien volgt er nog wel eens zo’n post maar ik beloof niet dat het elke maand of zo weerkeert.

7 thoughts on “808 Tita en haar favoriete productjes van augustus

Geef een reactie

