816 Tita en een dagje Bellewaerde

Wegens een onverwachte verandering in mijn werkuren en iemand die cancelde, kon ik onverwacht vandaag nog mee naar Bellewaerde met een paar fijne mensen: Carrie, Christa en Dave en hun aanhang.

De dag begon al heel vroeg want ik kreeg een lift van Carrie en haar gezin. Na een kennismaking met haar nieuwe huisgenootjes vertrokken we richting Bellewaerde. Gelukkig konden we de file vermijden, maar Dave kon dat niet. Op de afspraak gearriveerd werd dan ook besloten dat de mannen met de jongens al richting het attractiepark zouden gaan en dat de vrouwen zouden wachten. Gelukkig was de plaats van afspraak een omnishop en vrouwen en winkelen komt altijd goed. Tegen dat Dave ter plaatse was hadden wij bijna de hele winkel gezien, op de boren en de rest van het werktuig na. En we hebben ons geen seconde verveeld.

Daarna stapten we bij Dave in de wagen op weg naar Bellewaerde. Die vond het waarschijnlijk best een beetje overrompelend met plots 3 taterende vrouwen uit zijn supportersteam rond hem heen. Na nog eventjes te hebben aangeschoven in de file voor de parking, konden we ons eindelijk bij de rest van het gezelschap voegen.

Het was heel druk in Bellewaerde, wat de wachtrijen heel lang maakte. En dat was wel een beetje jammer. Maar we deden een paar leuke attracties, werden kletsnat in de Niagara (waarop Carrie en ik ons afvroegen of onze mascara niet was uitgelopen: girls always will be girls) en kletsten er vooral op los.

Toen het weer slechter werd en het dus begon te regenen en bovendien ook de wachtrijen enorm werden besloten we terug richting huis te vertrekken.

’s Avonds plofte ik in de zetel, moe maar voldaan.

8 thoughts on “816 Tita en een dagje Bellewaerde

  1. Ja het was inderdaad veel te druk! Dave en ik trotseerden dan nog eens die overdrukke tent! Nadien dronken we samen nog een pintje en zijn dan ook vertrokken! Dank jullie allemaal om er te zijn!

  2. De meest ideale periode om pretparken te doen is in de paasvakantie heb ik ondervonden, dan is het bijna nooit aanschuiven! (Allé, dat was wel 10 jaar geleden ondertussen :p)

  3. Ja ik had hier toch stiekem graag bij geweest, maar ik blijf erbij het was gewoon te ver. Wel blij dat jullie zo genoten hebben en misschien kunnen we binnenkort eens op een ander plekje weer afspreken 😉

  4. Pingback: 848 Tita en 10 leuke activiteiten in september | titatastisch

Geef een reactie

