820 Tita en een quote

Ik vrees dat deze waar is. En vooral dat hij ongelooflijk op mij van toepassing is. Want door mijn vorige jobs en mijn huidige job en het contact met mijn zussen heb ik een redelijk dik olifantenvel ontwikkeld. Ik heb wel moeite met hoe mensen tegen mij doen. Maar ik verwerk het en dan zet ik mij er weer over. En dan heb ik het plots toch weer geaccepteerd. Ik moet echt dringend leren grenzen stellen. Maar aan de andere kant heeft het mij ook sterkt gemaakt. En eigenlijk ben ik daar best trots op.

2 thoughts on “820 Tita en een quote

Geef een reactie

