836 Tita en geraakt

Jullie kennen allemaal ongetwijfeld het liedje “Happy” van Pharrell Williams. Een liedje waar ik persoonlijk heel vrolijk van word, ondanks dat het normaal niet echt mijn muziekstijl is.

Toevalligerwijze kwam ik deze week via facebook een artikel en filmpje tegen over hem dat mij enorm raakte. Hij was pas nog in Nederland te gast in een show en kreeg daar een verrassing. Zijn reactie maakt van hem echt een mooie mens, vind ik.

Hier vind je het artikel met het filmpje.

4 thoughts on “836 Tita en geraakt

Geef een reactie

