844 Tita en 9 positieve dingen van deze week

Ik heb er even nood aan om mezelf wat op te krikken. Daarom deel ik hier met jullie 7 leuke dingen die op mijn pad kwamen deze week:

1 het compliment van mijn nieuwe zangleraar over mijn stem
2 een kaartje krijgen van Joyce
3 een beslissing nemen die ik al heel lang had moeten nemen en die ontzettend goed voelt (werk-gerelateerd)
4 de aankondiging dat mijn metekind grote broer wordt in 2015
5 op Twitter lezen dat Royal de Luxe volgend jaar weer met de reuzen naar Antwerpen komt
6 lekker veel lezen
7 een leuke repetitie met de band
8 een goed gesprek met J
9 een compliment van mijn pianoleraar/leider van de band over mijn muzikaal gehoor

3 thoughts on “844 Tita en 9 positieve dingen van deze week

Geef een reactie

