856 Tita en een quote

Deze week kwam ik een quote tegen die nogal van toepassing is op hoe ik mij de laatste tijd voelde.

In al het gedoe op mijn werk heb ik mezelf een beetje verloren. Ik was niet meer de goedlachse vrolijke Tita die altijd in is voor een grapje. Ik liep een hele dag te zagen en te zeuren. En liefst van al telkens weer over hetzelfde. En op sommige momenten had ik dat door en foeterde ik op mezelf. Dat ik dat potverdorie nog liet gebeuren ook! Maar ik kreeg mezelf niet meer bijeen geraapt. Gelukkig kon ik het in mijn vrije tijd nog redelijk van mij afzetten. Ik heb eigenlijk een goed off-knopje. Maar toch…

Dat dit niet meer mag gebeuren spookt nu wel heel erg door mijn hoofd de laatste dagen. In een volgende job ga ik mezelf daar serieus voor moeten behoeden. En grenzen durven stellen. Dat zal niet gemakkelijk zijn, maar ik heb nu bewezen dat ik het kan. Ook al was het later dan 5 voor 12.

4 thoughts on “856 Tita en een quote

Geef een reactie

