882 Tita en Origami Day

Vandaag is het Origami Day. Origami steekt al heel lang mijn ogen uit. Hoewel ik eigenlijk helemaal niet handig ben in die dingen. En vooral niet genoeg geduld heb. Tot hier toe bleef ik dan ook steken bij papieren hoedjes en bootjes. Maar ik vind een kraanvogel zo mooi!

Een tijd geleden in een kerstperiode maakte ik eens deze gelukssterretjes. Zo eenvoudig maar leuk!

Voor de Origami Day wou ik me er toch nog eens aan wagen. Ik maakte deze leuke vogeltjes. Helemaal perfect zijn ze niet. Daar zal ik nog wat voor moeten oefenen. Maar mijn proefkonijnen… euh vogels… zijn leuk genoeg om mijn groene kast een tijdje te sieren.

2014-11-09 22.31.26

 

Hoe je ze maakt zie je in dit filmpje. En het valt best mee eigenlijk.

Ik wil ook heel graag een olifantje kunnen vouwen. Maar blijkbaar is dat niet echt iets voor beginners. Dus ga ik me eerst nog aan wat andere vormpjes proberen te wagen. Het resultaat krijgen jullie dan wel een keertje te zien.

 

3 thoughts on “882 Tita en Origami Day

Geef een reactie

