888 Tita en haar ABC

Deze week zag ik dit voorbij komen bij Josie. En het begon bij mij onmiddellijk te kriebelen om er ook eentje online te gooien: een lijstje met termen die veel over mij vertellen. Karaktereigenschappen, interesses, dingen die ik ooit nog eens wil doen,…

A aardbeien, Astrid Lindgren
B boekenwurm, blogster, babbelkous, ballonnen
C chocolade, chaotisch, controlefreak in zekere zin, chocomousse, creatief
D dierenvriend, doe maar gewoon, dromer, diepgaande gesprekken, decoratie
E enthousiast, empathisch
F fiets, familie
G groene kast
H hakken, haken, handtassen
I impulsief, ijsjes, illustraties
J de naam van mijn metekindje, jogpogingen
K kleur, kleedjes, konijntjes, kindjes
L lezen, luisteren, lekker eten
M meter zijn, muziek, de maan, me-time, mango, Marc de Bel
N nagellak, nuchter, Nijntje
O oorbellen, onzeker, onrust
P piano spelen, poezebeesten, pasta, positief ingesteld, papierwaren
Q quiz
R rood, retro, Roald Dahl
S spontaan, slordig, schrijven, schoenen, Stockholm
T talen, twijfelaar
U uniek,
V vrouwelijkheid, verlegen, vrolijk
W warm
Xoutniweten 😉
Y Youtube
Z zingen, zoetekauw, zon, zomerkind, Zweeds willen leren, zwart-wit-fotografie
Zin om dit over te nemen? Ga je gang! Ik ben alvast benieuwd of ik jullie nog ergens mee heb kunnen verrassen.
4 thoughts on “888 Tita en haar ABC

Geef een reactie

