889 Tita en 50 books: Wat is jouw favoriete plek om een boek te lezen

Sinds een paar weken vul ik de 50 vragen over boeken in. Vandaag is het tijd voor vraag 3.

Wat is jouw favoriete plek om een boek te lezen?

Ik lees liefst van al op mijn bed. Ik zit en lig namelijk graag in verschillende houdingen. Plat op mijn buik, met mijn benen omhoog tegen de muur, in een bolletje gerold, op mijn zij,… Maar ik lees ook heel graag buiten. Gewoon liggend in het gras. Of in een gemakkelijke ligzetel met de kat op schoot.

Verder lees ik ook heel graag op reis. Achteraf herinneren die boeken mij aan die reis. De herinneringen lijken er mee in te kruipen. En er is toch niets beter dan je te kunnen herinneren dat je “50 tinten grijs” deels las op een bankje in Stockholm vlakbij de Kaknästornet. 😉

Totaalbeeld van de Kaknästornet

8 thoughts on “889 Tita en 50 books: Wat is jouw favoriete plek om een boek te lezen

    • Ik heb geen bad thuis. Enkel een douche. Toen we onze badkamer verbouwden werd er besloten dat we eigenlijk geen van allen ooit een bad namen en we dat dus niet echt nodig hadden. Bovendien hadden we daardoor plots meer plaats in onze kleine badkamer. Trouwens als ik zou lezen in bad belandde mijn boek gegarandeerd met een plons in het water met mijn onhandigheid. Dat zou zonde zijn.

      • Haha, dat heb ik ook, dat ik boeken zou laten vallen in het water. Al lees ik wel in bad, want inderdaad zoo ontspannend, zodanig zelfs dat ik soms in slaap val en dat is dus het moment waarop zo’n boek in het water belandt. Ik hou het daarom bij tijdschriften; als die er dan invallen is dat ook weer niet zo erg 🙂

  1. Hahaha, van 50 tinten weet ik ook nog goed waar ik het heb gelezen, op de tablet in Zwitserland 2 jaar geleden, hihi. En zo heb ik nog boeken; in eentje va Auel zit zelfs keiveel zand tussen de bladzijden van op het strand in Spanje.

Plaats een reactie