893 Tita en een lijstje

Omdat ik al vaak genoeg blog over mijn onzekerheden, besloot ik het eens anders te bekijken. Van de positieve kant dus. Dus maakte ik deze keer een lijstje met alle uiterlijkheden van mezelf die ik mooi vind:

– mijn mond
– mijn kleine oren
– mijn zandloperfiguur
– mijn handen en nagels
– mijn haar
– mijn bruine ogen
– mijn littekens o.a. van de windpokken: Ik vind littekens charmant als ze niet te grillig zijn en ik heb er wel degelijk in mijn gezicht die ik zelfs niet onder make-up kan verstoppen. Maar ik zit daar niet mee.

7 thoughts on “893 Tita en een lijstje

  1. Ha, ik heb ook kleine oren! En een mond waar ik best trots op ben (naast massa’s onzekerheden). En bruine ogen! En nu vraag ik me af of we misschien een beetje op elkaar lijken, haha… Dat zal ik wel nooit weten…

Geef een reactie

