894 Tita en de instagram tag

De laatste tijd verschijnen hier regelmatig tags. Niet omdat ik geen inspiratie heb. Eerder omdat ze je er mee rond je oren slaan. En ik kan het niet laten om ze in te vullen want eigenlijk vind ik ze heel erg leuk. Deze zag ik deze week passeren: de instagram tag.

1) Hoeveel foto’s post je gemiddeld?

Ik instagram eigenlijk nog maar echt sinds september. Er zijn dagen dat ik er veel mee bezig ben en meerdere foto’s per dag post. Maar vaak gaan er ook dagen voorbij. En ik kijk ook absoluut niet de hele dag op instagram. Vaak vlak voor het slapen gaan even.

 

2) Wat zijn je meest favoriete Instagram-foto’s?

Daar zit niet echt een lijn in bij mij. En eerlijk gezegd hou ik me daar ook niet zo mee bezig. Reacties vind ik overigens leuker dan likes.

 

3) Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

Geen enkele eigenlijk. Hoewel ik er wel wat zou willen proberen. Dus tips zijn altijd welkom.

 

4) Welke celebrity’s volg je?

Wel een aantal: de K3-zangeressen, Joy-Anna Thielemans, Eva Daeleman, Erika Van Tielen, Free Souffriau, Cath Luyten, Bent Van Looy, Isolde Lasoen, Siska Schoeters,…

 

5) Welke instagramfilter gebruik je het meest?

Ik wissel eigenlijk constant. Maar wel vaak Mayfair, Amaro en Rise. En ik moet daar eigenlijk eens wat meer mee prutsen om ze beter te leren kennen.

 

6) Wie zijn jouw favoriete Instagram-users?

Ik heb geen favoriet, maar zie wel graag kleurrijke foto’s. En ik bewonder instagrammers die van die perfecte gestylede foto’s posten. Ik heb daar namelijk niet het geduld voor.

 

7) Welke hashtags gebruik je het meest?

Haha, ik vergeet meestal hashtags te gebruiken. Eentje die ik wel gebruik is #happythings. Ik wil me namelijk fixeren op de positieve dingen van het leven.

 

8) Welke dierenaccounts volg je?

Geen.

 

9) Welke grote bedrijven volg je?

Ik volg geen bedrijven. Die interesseren me namelijk totaal niet. Wel volg ik een stad: Stockholm. Wie mijn blog regelmatig leest begrijpt waarom. 😉

 

10) Heb je veel familieleden op instagram?

Ik vermoed dat zij daar niet mee bezig zijn. En gelukkig maar, want ik post liever anoniem.

 

11) Druk je instagram-foto’s af?

Ik heb dat nog nooit gedaan. Maar het lijkt me wel heel leuk. Dus wie weet komt het er ooit van. Wel sla ik alle instagramfoto’s op op mijn computer. Zo zijn ze multi-inzetbaar. 😉

6 thoughts on “894 Tita en de instagram tag

  1. Pingback: Mich and the Instagram tag! | Me, Myself and Mich

  2. Ik volg geen celebs, eigenlijk; enkel mensen die ik ‘ken’ of volg via blog. Anders wordt het weer zo’n rommelhoop en gaat er weer te veel tijd uit naar het bijhouden van de timeline (zoals vroeger bij FB, maar daar heb ik ook eens kuis in gemaakt).

Geef een reactie

