897 Tita en 50 books: Van welke auteur lees je alles, maar dan ook alles wat uitgebracht wordt?

Tijd voor vraag 4 van de 50 vragen over boeken.

Van welke auteur lees je alles, maar dan ook alles wat uitgebracht wordt?

Qua volwassenenliteratuur lees ik eigenlijk niet bewust alles van een bepaalde auteur. Hoewel ik wel redelijk wat boeken van Arthur Japin heb gelezen. Maar dat is eerder toevallig ook al vond ik al de boeken die ik van hem heb gelezen goed. Ik heb ook een aantal series gelezen zoals de Millenium-trilogie van Stieg Larsson of de Aardkinderen van Jean M. Auel. En ik heb de 3 boeken gelezen van Khaled Hosseini, maar dat was niet omdat ik per sé al zijn boeken gelezen wou hebben. Ik lees gewoon waar ik zin in heb.

Maar op gebied van de jeugdliteratuur heb ik wel een lijstje met auteurs waar ik ooit alles van zou willen lezen:

– Astrid Lindgren
– Marc de Bel
– Roald Dahl
– Annie M. G. Schmidt

En ik zou heel graag alle boeken van Astrid Lindgren en Roald Dahl ook in mijn eigen kast hebben staan. Er wordt gewerkt aan die verzameling.

2 thoughts on “897 Tita en 50 books: Van welke auteur lees je alles, maar dan ook alles wat uitgebracht wordt?

  1. Door Auel ga ik nooit doorgeworsteld raken, vrees ik. Ooit had ik bijna alles gelezen van Allende, maar ook daar zit ik weer achter. ’t Is gelijk je zegt: je leest waar je zin in hebt hé!

Geef een reactie

