900 Tita en 10 leuke activiteiten voor december

December is ook ten huize Tita DE feestmaand van het jaar. Hoewel ik eigenlijk niet zo’n kerst-fan ben. En eigenlijk hebben we ook niet zo veel kerstfeestjes. Maar er zijn ook nog andere redenen om te feesten. En er zijn ook nog andere leuke activiteiten.

1) Vroeger zou ik altijd de Sint als 1e feest van de maand aanduiden. Maar nu is het 1e “feest” (echt vieren doe ik eigenlijk niet) mijn eigen verjaardag. Kaartjes en cadeautjes blijf ik geweldig vinden. De aandacht en het getalletje iets minder.
2) DE topper van de maand: de 1e verjaardag van mijn metekindje. Geen idee of er een echt feestje volgt, maar de cadeautjes worden alvast besteld. De Paps verjaart overigens ook diezelfde dag.
3) Het altijd gezellige kerstfeestje met de familie van de Mams. Helaas zonder de Lieve Grootouders. Vorig jaar was de Lieve Bompa er net op de valreep niet meer bij. Deze keer zullen we hen allebei ook enorm missen. Maar we houden de traditie in stand.
4) 5 boeken uitlezen.
5) een Flow en een Psychologie uitlezen
6) mijn groene kast in kersttenue steken
7) The Holiday (mijn favoriete kerstfilm) kijken
8) kerstlichtjes ophangen op mijn kamer (zowat de enige kerstversiering die ik mooi vind)
9) een cadeautje kopen voor de Secret Santa-uitwisseling
10) kerstkaartjes knutselen en verzenden

Misschien moet ik trouwens voor een paar van die zaken een planning maken. Anders komt het niet goed, vrees ik.

5 thoughts on “900 Tita en 10 leuke activiteiten voor december

  1. Ik zie dan weer op tegen de geplande feestjes. Verlang ernaar om zelf ook eens te mogen feesten. Verleden jaar zijn we op kerstavond op weekend in de ardennen geweest en ik heb daar heel erg van genoten. Veel succes en plezier met de leuke dingen.

Geef een reactie

