901 Tita en haar leeslijst voor december

November was een heel slechte leesmaand. Ik had last van een echte leesdip. Maar daar vertel ik jullie binnenkort meer over. Nu eerst de leeslijst voor de komende maand. In de hoop dat die me weer wat zin geeft in lettervreten.

Ik wil proberen 6 boeken te lezen zodat ik toch nog net het ronde cijfertje van 70 haal. Maar vooral ook omdat ik eigenlijk weer snak naar het “veel lezen”.

1) Meg Wolitzer: De interessanten

Ik zit al zowat halverwege het boek, maar ga het toch mee laten tellen voor december. Het is trouwens een aanrader.

 

2) Chantal Van Gastel: Zoek het maar uit!

Ja, er komen een paar boeken van de vorige maand weer op de leeslijst van deze maand terecht.

 

3) Ruth Elwin Harris: Het huis met de orchideeën (uit mijn eigen boekenkast)

Ook eentje van de vorige maand.

 

4) Jojo Moyes: Voor jou (op de tablet)

En nog eentje van de vorige maand.

 

5) Alessandro Baricco: Mr Gwyn

Een boek waar ik veel goeds over heb gehoord.

 

6) Ransom Riggs: De bijzondere kinderen van Mevrouw Peregrine

Ook een boek waar ik al veel over heb gehoord.

 

Afhankelijk van hoe vlot het lezen gaat, kan het zijn dat ik de laatste 2 boeken nog voor andere inwissel. Aan mijn lijst hangen geen verplichtingen vast: het moet leuk blijven. En in de 2e week van december is er een readathon, maar ik beslis pas zondagavond of ik daar aan meedoe of niet. Weer afhankelijk van of ik zin heb om te lezen of niet.

2 thoughts on “901 Tita en haar leeslijst voor december

  1. Ik kijk echt uit naar de readathon. Momenteel heb ik gewoon geen tijd om te lezen. Die week ga ik ervoor zorgen niets anders te plannen dan lezen ’s avonds (na ’t werk).

Geef een reactie

