903 Tita en vraag 12 van het postkaartproject

Vorige maand kreeg ik weer een aantal leuke reacties op mijn postkaartproject. Els mag mij haar adres laten weten op titatastisch1@hotmail.be.

Dit is overigens de laatste keer dat ik het postkaartproject doe. Ik nam mij namelijk voor om het 1 jaar vol te houden. En het blijkt heel leuk te zijn, maar ik krijg wel meestal reacties van dezelfde personen. En dus winnen ook meestal dezelfde personen een kaartje.

Ik heb ook geen idee of ik in 2015 een projectje ga doen. Daar moet ik nog eens serieus over nadenken en inspiratie voor opdoen. Feit is dat het mij niet te veel moeite mag kosten en dat ik het redelijk makkelijk moet kunnen volhouden. Dus geen dagelijkse verplichtingen. En bij het postkaartproject merkte ik bijvoorbeeld dat ik er vaak pas weken later in slaagde om het kaartje op de post te doen. Terwijl de postbus maar op 300 meter van mijn huis staat en ik daar wekelijks wel een keer passeer en ik nochtans altijd kaartjes, enveloppes en postzegels in huis heb.

Maar nu een nieuwe en laatste vraag voor het postkaartproject. Volgende week dinsdag verjaar ik en ik werk momenteel aan een “31 voor 32”-lijst die op mijn verjaardag hier op de blog zal verschijnen. Er staan al een aantal puntjes op mijn lijst. Maar ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideetjes en tips hebben. Iets dat jullie zelf hebben gedaan of willen doen. Haalbare dingen en dus niet per sé grootse dingen. Dingen die leuk zijn.

Antwoorden op deze vraag kan t.e.m. 7 december om 0.00. Jullie hebben dus iets minder tijd dan gewoonlijk, maar dat komt dus omdat anders de lijst niet op tijd online geraakt. Diegene met het leukste/grappigste/ontroerendste/… antwoord krijgt zoals steeds weer een kaartje van mij in zijn/haar brievenbus.

9 thoughts on “903 Tita en vraag 12 van het postkaartproject

  1. Wat denk je van een sponsoringactie op poten zetten voor SOID vzw? 🙂 Ik vrijwillig voor de organisatie en elke maand moeten we weer flink ons best doen om 150 kansarme kinderen uit Siem Reap (Cambodja) naar school te kunnen laten gaan. Originele ideeën zijn altijd welkom! (www.soidngo.org) Zeker leuk en zeker ook haalbaar. Ik ben blij als het weer een maand gelukt is!

  2. Ik haal mijn inspiratie maar even uit mijn eigen lijst 🙂
    – Zelf xxx maken / koken: bij mij was dat confituur, maar het kan natuurlijk om het even wat zijn dat je al lang al eens wilde maken
    – Minstens x keer gaan lopen: aangezien je bij je jaarvoornemens ook joggen had staan en ik bij mijzelf nu merk dat een specifiek aantal vastleggen wel motiveert, is dat voor jou misschien ook een idee?
    – x ongebruikte / kapotte spullen weggooien: omdat je zelf regelmatig aangeeft wat orde te willen scheppen in de chaos (het plannen, het opruimen van je pinterestborden etc.) en ik merk dat dat bij mij wel deugd doet, overbodige brol weggooien.
    – Een nieuw land bezoeken: als ik je verlanglijstje van steden bekijk van een paar posts geleden, zitten er daar wel zeker een aantal tussen die in aanmerking komen 🙂

  3. Een taart bakken :-), met de auto de straat uitrijden of nog beter tot bij Carrie :-),…al je vrienden zomaar een kaartjes sturen, je petekind ophalen en heel de dag doorbrengen met dat ventje, een hele week jurkjes dragen,…….en vooral veel plezier hebben!!!

  4. Niet zo zeer iets wat bij deze leeftijd hoort maar wel iets wat iedereen zou moeten doen naar mijn mening. Denk aan iets wat je immens nerveus maakt en doe het gewoon: confronteer jezelf en geniet van de euforie na afloop 😀

  5. Hahahahaa en ik mij maar schuldig voelen dat het bij mij al maanden duurt eer ik een kaartje terugstuur, maar ik heb geen postzegels in huis, ook geen kaartjes, en de postbus is ook niet vlakbij… als dat excuses genoeg zijn 0:) Maar dit keer geen loze beloftes, het komt eraan!!!
    Ik heb een heel lange life list, en daarnaast ook een before I’m 30 lijst. Weet zelf al niet meer goed wat erop staat (maar verwerk de dingen wel in mijn jaarlijkse goede voornemenslijst). Belangrijkste is (maar dat weet je al) een boek uitgeven en mijn rijbewijs halen.

Geef een reactie

