905 Tita en de gelezen boeken in november

Of eerder “het gelezen boek”. In november had ik namelijk een serieuze dip. Van deze hele leeslijst kwam niets in huis. Ik raakte namelijk verslaafd aan het kijken naar series en aan het computeren. Ik was echt niet goed bezig.

Het enige boek dat ik wel uitlas stond niet eens op mijn leeslijst voor november: “Het handboek voor de spitsuurvrouw” van Sara Van Wesenbeeck. Een aanrader trouwens.

Verder raakte ik halverwege “De interessanten” van Meg Wolitzer. Een boek waar ik eigenlijk wel van geniet. Maar er waren te veel afleidingen. Hopelijk wordt december een leukere leesmaand.

6 thoughts on “905 Tita en de gelezen boeken in november

    • Ik heb dat ook wel Christa, ik lees liever bij daglicht!
      Anderzijds als het op een vrije dag mooi weer is moet ik echt buiten iets gaan doen, dan kan ik niet stilzitten.
      Dilemma’s!

  1. Ik ben al lang blij dat ik kan lezen. Ik zou me ergeren aan het opmaken van een leeslijst en die dan niet kunnen afwerken. Ik heb al veel te veel deadlines buiten mijn vrije tijd. Misschien daarmee dat ik lezen echt niet als een verplichting wil zien?

    • Misschien komt het over dat ik mezelf verplicht om te lezen. Dat is niet het geval. Het is eerder dat ik mezelf verplicht om tijd te maken om te lezen omdat lezen voor mij 1 van de beste manieren is om te ontspannen maar er vaak bij inschiet. Die boekenlijst motiveert mij om er tijd voor te maken. Dus het lezen blijft puur ontspanning. En ik erger mij niet als ik mijn lijst niet gelezen krijg. Soms lees ik ook gewoon een ander boek omdat ik op dat moment geen zin heb in dat ene boek. Maar ik merk wel dat als het me niet regelmatig lukt om te lezen ik het lezen mis.

Geef een reactie

