906 Tita en 50 books: Welk boek lees je op dit moment?

Ik ben al bijna 2 weken aan het lezen in hetzelfde boek: “De interessanten” van Meg Wolitzer. Ik ontdekte het boek op een blog zoals dat vaak gaat bij mij. Het boek stond al eventjes op mijn lijstje en ik hoopte dat het me van mijn leesdip zou afhelpen. Het schreeuwt er echt om om gelezen te worden.

Ondanks dat het lezen nog niet enorm wil vlotten, geniet ik er toch wel van. Ik zit nu zowat halverwege en vind het al een echte aanrader. Op dit moment heb ik totaal nog geen idee waar het verhaal naartoe zal gaan. En toch voel ik dat ik wil weten hoe het eindigt. Ik heb me al moeten inhouden om de laatste bladzijde te gaan lezen. Ja, ik doe dat soms. En ja, soms is dat een pretbederver. Daarom probeer ik me dan ook in te houden.

Heeft iemand dit boek al gelezen? Wat vond je er van? Ken je boeken in dezelfde lijn die me dan misschien ook zouden aanspreken? Laat het gerust weten.

3 thoughts on “906 Tita en 50 books: Welk boek lees je op dit moment?

  1. Ja, dat komt al eens voor een leesdip.
    Ik ben juist begonnen in een turf van 830 bladzijden, Zeg me wie ik ben van Julia Navarro. Hij wordt overal aangeraden als een topboek, maar ik geraak precies niet gestart. Dat gebeurt ook al eens … hopelijk is dit een dieseltje, want het verhaal boeit me wel.

Geef een reactie

